اسلایدر

دانلود آهنگ زیبای تو خوبی از پیام صالحی به همراه متن ترانه

§©!§A®!A/\/!A/\/./\/\U
موسیقی آریایی
Home Posts Archive Profile FeedBack RSS Designer
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان A®!A/\\/!A/\\/./\\/ \U§!CS و آدرس arianian.musics.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب ارسالی

دانلود آهنگ زیبای تو خوبی از پیام صالحی

تنظیم : شهاب اکبری ، آهنگ : بابک جهانبخش ، ترانه : یحیی کاشانی

 متن ترانه:

چقدر خوبه که اینجایی تو هم تنهای تنهایی
خودتم خوب می دونی برام تمام دنیایی
رو حرفات پا نمی ذاری با من تا صبح بیداری
به این دیونه پا بندی تو بیش از حد وفاداری تو بیش از حد وفاداری
دوست دارم تویی روایه محبوبم
دوست دارم به احساس تو مقلوبم
دوست دارم تشکر می کنی از چی
دوست دارم تو خوبی که منم خوبم
دوست دارم دیگه هیچ حرفی باقی نیست
دوست دارم رو قلبم دیگه داغی نیست
دوست دارم ما رو خدا به هم داده
دوست دارم رسیدن اتفاقی نیست
چه خوبه همه فهمیدن دوست دارم
ما رو فقط با هم دیدن دوست دارم
همینجا به همه میگم فقط تو محرمی با من فقط تو محرمی با من
دوست دارم ، دوست دارم ، دوست دارم
دوست دارم تویی رو یایه محبوبم
دوست دارم به احساس تو مقلوبم
دوست دارم تشکر می کنی از چی
دوست دارم تو خوبی که منم خوبم
دیگه هیچ حرفی باقی نیست دوست دارم
رو قلبم دیگه داغی نیست دوست دارم
ما رو خدا به هم داده دوست دارم
رسیدن اتفاقی نیست دوست دارم

دانلود آهنگ با کیفیت 320

تو خوبی - پیام صالحی



برچسب‌ها:
[ شنبه 23 فروردين 1393برچسب:, ] [ 12:57 ] [ محمّد گلماه ]


ابر برچسب
درباره وبلاگ

welcome to my weblog!
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 78
بازدید کل : 96708
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



دریافت كد ساعت